google+

אני רק שאלה! כאן מופיעים תשובות למרבית השאלות.. אם לא מצאתם תשובה לשאלתכם. אנחנו פה בשבילכם...
 
שירות הלקוחות שלנו – לעמוד צור קשר לחץ כאן
לשירותכם גם בטלפון: 053-4251434
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות: 22:00 - 08:00
המייל שלנו פועל למענכם 24/7: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 
איך מבצעים רכישה באתר?
בוחרים את השירות / המוצר בו מעוניינים, לוחצים על כפתור "לקניה מהירה" וממלאים את הפרטים הנדרשים להשלמת ההזמנה.

האם השימוש בכרטיס אשראי באתר קופידיל בטוח?
חד משמעית - כן! האתר מוצפן בטכנולוגייתSSL 128 bit  ובתקן אבטחהPCI-DSS level 1  שהינו המחמיר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. פרטי כרטיס האשראי עוברים מיד למערכת הסליקה הבנקאית ולא נשמרים באתר בשום צורה שהיא, לכן, בטוח לרכוש באתר!
 
האם אני צריך להשתמש בקופון באותו יום בו הוא נרכש?
לרוב הקופונים תוקף ארוך של 30-90 יום. חשוב לשים לב לתוקף הקופון לפני הרכישה וממתי ניתן להתחיל את המימוש.

איפה ניתן לראות את השובר שרכשתי?
לאחר ההתחברות נכנסים "לחשבון שלי" ולוחצים על "קניות שלי" במידה ולא מצאתם את השובר ניתן בכל זמן ליצור קשר במייל  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. או בדף שירות לקוחות 

אני לא מצליח להתחבר בשם המשתמש שלי, מה עושים?
יש לבדוק שהנך נמצא במקלדת בשפה שנרשמת לאתר, בדוק שכפתורCaps Lock  אינו לחוץ ונסה שנית

פספסתי דיל! האם הוא יחזור?
ייתכן. אנחנו לא יכולים להבטיח. באופן כללי, המטרה שלנו היא להביא לכם ועבורכם דילים וקופונים שונים, מגוונים ומפתיעים.

מה קורה אם פג תוקפו של שובר שלא נוצל?
תוקף השובר מופיע בשני מקומות, פעם אחת ב"אותיות הקטנות" בדיל ובפעם השנייה, במידה ורכשת את השובר, על גבי השובר עצמו.אם השובר פג תוקפו, זה אומר שלא ניתן לנצל אותו. מומלץ לבדוק מראש באתר או על גבי השובר את תוקפו.

האם אפשר לקבל זיכוי על חלק משווי השובר שלא נוצל?
לצערנו לא ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי על היתרה.

מה קורה אם נתקלתי בבעיה במימוש השובר בבית העסק?
אנחנו מקווים ומאמינים שזה לא יקרה... אם בכל זאת נתקלת בבעיה, פנה אל שירות הלקוחות שלנו.
 
מה עושים כאשר בית העסק ממנו קניתי את השובר כבר לא קיים?
נשמח שתשתפו את מחלקת שירות הלקוחות שלנו במקרה ואנו נעשה כל שביכולתנו שתקבלו את כספכם בחזרה ותצאו עם חווית קניה הוגנת.

האם ניתן לתת את שובר כמתנה?
כן. כל עוד השובר לא נוצל, לא תהיה בעיה במימוש השובר. אלא אם כן צוין אחרת בתנאי העסקה ב"פרטים נוספים"

איך אני יודע מה יהיו הדילים הבאים?
אלמנט ההפתעה הוא גורם חשוב, התעדכן מול האתר כל יום, בנוסף ישלח אלייך ניוזלייטר שידאג להשאיר אותך מעודכן. הצטרף לעמוד הפייסבוק שלנו ואנו נדאג ליידע אותך בכל דיל שווה. והדילים שלנו שווים!

אז למי משלמים לכם או לבעל העסק?
ברוב הדילים אתם משלמים חלק יחסי מסכום הקופון ואת היתרה בבית העסק ובדילים מסוימים את כל הסכום באתרנו ואנו נדאג להעבירו לידי בעל העסק.

האם תוכלו לארגן קופון לעסק בשכונה שלי או אולי ליד מקום עבודתי?
בטח שכן, בואו להמליץ על עסק ואנו נדאג לכל היתר, להמלצה לחצו כאן
 
יש לי מוצרים שיכולים להתאים ל- CupiDeal, למי ניתן לפנות?
נשמח מאוד אם תיצור אתנו קשר בעמוד בעלי עסקים ונחזור בהקדם.
 
יש לכם הצעות או רעיונות?
אל תהססו - פשוט כתבו לנו אנחנו נעשה אה כל שביכולתנו להוציא את ההצעה או את הרעיון לפועל

קופידיל – כל הקופונים במקום אחד!